Режим роботи
- Понеділок – Четвер: з 08:00 до 17:00;
- П’ятниця: з 08:00 до 15:45;
- Обідня перерва: з 12:00 до 12:45.
Відділ з питань регламенту та аналітики приймає документи:
- Понеділок – Четвер: з 09:00 до 12:00, з 13:00 до 16:00;
- П’ятниця: з 09:00 до 12:00, з 13:00 до 15:00.
Основнi функцiї:
- реалізація державної та регіональної політики у сфері управління майном;
- здійснення в межах своїх повноважень функцій щодо управління майном комунальної власності територіальної громади м. Києва та державним майном, що передане до сфери управління виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації);
- організація та проведення приватизації майна, що перебуває у комунальній власності територіальної громади м. Києва згідно з програмою приватизації, затвердженою Київською міською радою. Фінансування витрат, пов’язаних з приватизацією майна, здійснюється за рахунок бюджетних коштів;
- здійснення повноважень власника щодо майна, яке приватизується та відчужується згідно з прийнятими Київською міською радою рішеннями;
- здійснення повноважень орендодавця цілісних майнових комплексів підприємств (їхніх структурних підрозділів) комунальної власності територіальної громади м. Києва;
- захист в межах своєї компетенції майнових прав територіальної громади міста Києва та виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації);
- вносить пропозиції на розгляд Київради про порядок та умови страхування, передачі у найм, у позичку, у лізинг, у концесію майна, що перебуває у комунальній власності територіальної громади м. Києва, організує та здійснює заходи щодо підвищення ефективності використання майна;
- підготовка пропозицій щодо надання дозволу на передачу в оренду нежилих будинків, приміщень, споруд комунальної власності територіальної громади м. Києва, погоджує проекти договорів оренди;
- здійснення у встановленому порядку оформлення права власності на об’єкти нерухомого майна (нежилі будинки, споруди, приміщення), з видачею свідоцтв про право власності.
Підприємства підпорядковані Департаменту комунальної власності м. Києва:
- Комунальне підприємство Київської міської ради «Київське міське бюро технічної інвентаризації»
- Комунальне підприємство «Київжитлоспецексплуатація
(Відповідно до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 26.12.2018 № 2349 «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 03.09.2014 № 979 «Про тимчасовий розподіл обов’язків між Київським міським головою, першим заступником голови Київської міської державної адміністрації, заступниками голови Київської міської державної адміністрації», у своїй діяльності підпорядковано: Департаменту комунальної власності м. Києва (з питань використання нежитлового фонду) та Департаменту житлово-комунальної інфраструктури (з питання утримання та обслуговування житлово-комунального господарства)

Береговий Юрій Миколайович
Заступник директора Департаменту – начальник управління приватизації та корпоративних прав

Плотніков Юрій Анатолійович
Заступник директора Департаменту – начальник управління моніторингу

вул. Хрещатик, 10, м. Київ, 01001

приймальня/факс +380 (44) 202-61-51
відділ з питань регламенту та аналітики
+380 (44) 202-61-68
відділ з питань регламенту та аналітики
+380 (44) 202-61-68

пн-чт 08:00-17:00, пт 08:00-15:45
обідня перерва 12:00-12:45.
Відділ з питань регламенту та аналітики приймає документи:
пн-чт 09:00-12:00, 13:00-16:00;
пт 09:00-12:00, 13:00-15:00
обідня перерва 12:00-12:45.
Відділ з питань регламенту та аналітики приймає документи:
пн-чт 09:00-12:00, 13:00-16:00;
пт 09:00-12:00, 13:00-15:00
- тимчасово, на період дії карантину, обмежити доступ до приміщення Департаменту комунальної власності м. Києва, крім працівників Департаменту;
- призупинити особисті прийоми громадян;
- призупинити прийом громадян, підприємств, установ, організацій у визначені прийомні дні.
Графік прийому працівниками Департаменту комунальної власності м. Києва
Посада/назва відділу | ПІБ | Дні/години прийому представників підприємств, установ, організацій | Дні/години прийому громадян |
№ каб. | ||
Директор Департаменту | Гудзь А.А. | четвер | 14.00- 17.30 за попереднім записом |
четвер | 9.00-12.30
за попереднім записом |
520 |
Перший заступник директора Департаменту | Шмуляр О.В. | четвер | 14.00- 17.30 | четвер | 9.00-12.30 | 522 |
Заступник директора Департаменту – начальник управління моніторингу | Плотніков Ю.А. | четвер | 14.00- 17.30 | четвер | 9.00-12.30 | 526 |
Заступник директора Департаменту – начальник управління приватизації та корпоративних прав | Береговий Ю.М. | четвер | 14.00- 17.30 | четвер | 9.00-12.30 | 517 |
Заступник директора Департаменту | Сокур А.В. | четвер | 14.00- 17.30 | четвер | 9.00-12.30 | 523 |
Начальник юридичного управління | Комарницький В.С. | четвер | 9.30 – 12.30 | четвер | 09.00-13.00 | 512 |
Начальник відділу претензійно-позовної роботи | Шумінська Ю. Ю. | вівторок | 10.00 – 12.30 | четвер | 09.00-13.00 | 511 |
четвер | 14.30 – 17.30 | |||||
Начальник контрольно-аналітичного управління | Бала С.В. | понеділок вівторок середа четвер |
10.00 – 13.00, 13.45 – 17.00 |
четвер | 09.00-13.00 | 509 |
п`ятниця | 10.00 – 13.00, 13.45 – 16.00 |
|||||
Начальник фінансово-економічного управління | Грицай Т.В. | вівторок | 10.00 – 12.45 | четвер | 09.00-13.00 | 601 |
четвер | 10.00 – 12.45 | |||||
Заступник начальника управління моніторингу | Тищенко – Тишковець В.В. | вівторок | 10.00 – 12.45, 15.00 – 17.00 |
четвер | 09.00-13.00 | 401 |
Заступник начальника фінансово-економічного управління — начальник фінансово-аналітичного відділу | Гайнова О.К. | вівторок | 14.30 – 17.00 | четвер | 09.00-13.00 | 516, 525 |
Заступник начальника управління приватизації та корпоративних прав | Кузьменко А.Г. | четвер | 14.00 – 17.30 | четвер | 09.00-13.00 | 603 |
Начальник управління формування та використання майна | Ткачик В.Д. | вівторок | 10.00 – 12.30 | четвер | 09.00-13.00 | 609 |
четвер | 15.00 – 16.30
|
|||||
Заступник начальника юридичного управління – начальник відділу захисту речових прав | Ваховська І. Б. | вівторок | 10.00 – 12.30 | четвер | 09.00-13.00 | 513 |
четвер | 14.30 – 17.30 | |||||
Начальник відділу контролю та звернень | Семиредченко Н.Ю. | понеділок вівторок середа четвер |
10.00 – 13.00, 14.00 – 17.00 |
четвер | 09.00-13.00 | 510 |
п`ятниця | 10.00 – 13.00, 14.00 – 16.00 |
|||||
Заступник начальника контрольно-аналітичного управління- начальник відділу з питань регламенту та аналітики | Грінченко О.О. | понеділок вівторок середа четвер |
10.00 – 13.00, 14.00 – 17.00 |
четвер | 09.00-13.00 | 515 |
п’ятниця | 10.00 – 13.00, 14.00 – 16.00 |
|||||
Заступник начальника управління моніторингу — начальник відділу оцінки | Романенко М.А. | вівторок | 10.00 – 12.45 | четвер | 09.00-13.00 | 408 |
четвер | 10.00 – 12.45 | |||||
Заступник начальника управління формування та використання майна –начальник відділу використання майна | Шалюта О.Ф. | четвер | 14.00 – 17.45 | четвер | 09.00-13.00 | 524 |
Заступник начальника відділу моніторингу та реєстрації речових прав | Новоселецька Л.Б. | четвер | 10.00 – 12.45, 14.30 – 17.30 |
четвер | 09.00-13.00 | 406 |
Начальник відділу приватизації | Паланська Г. О. | вівторок | 10.00 – 12.45 | четвер | 09.00-13.00 | 602 |
четвер | 14.30 – 17.30 | |||||
Начальник відділу корпоративних прав | Федоренко О.І. | вівторок | 10.00 – 12.45 | четвер | 09.00-13.00 | 607 |
четвер | 14.30 – 17.30 |