У Департаменті комунальної власності м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (київської міської державної адміністрації) наявна вакантна посада головного спеціаліста відділу моніторингу та реєстрації речових прав управління моніторингу.
Основні вимоги до кандидатів на заміщення вакантної посади:
- вища освіта не нижче ступеня бакалавра за напрямом підготовки економіка/фінанси, бухгалтерський облік;
- вільне володіння державною мовою.
- Основні посадові обов’язки
1 | Приймає участь (у межах повноважень та компетенції Відділу) у розроблені пропозицій до:
проєктів державних, галузевих та міських цільових програм, проєктів рішень Київської міської ради, розпоряджень Київського міського голови, розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), інших нормативних актів з питань, які віднесені до компетенції Відділу. Опрацьовує питання, пов’язані з виконанням міської цільової програми «Управління об’єктами комунальної власності м. Києва» на відповідний рік. За результатом їх розгляду надає пропозиції та готує звіти, висновки. |
2 | Здійснює заходи щодо координації роботи підприємств, установ, організацій та закладів комунальної власності щодо внесеної інформації стосовно наявності та використання нежитлового фонду до електронної бази даних нерухомого майна комунальної власності територіальної громади міста Києва. |
3 | Готує запити, листи, доручення інформаційні довідки, пропозиції що стосуються вирішення питань моніторингу використання нерухомого майна. |
4 | Бере участь у підготовці інформаційних та аналітичних матеріалів з питань, що стосуються повноважень Відділу за дорученнями керівництва Департаменту. |
5 | Бере участь у опрацюванні пропозицій щодо розміщення підприємств, установ, організацій і фізичних осіб на нежитлових площах територіальної громади м. Києва. |
6 | Розглядає (опрацьовує) заяви, скарги, звернення, запити фізичних та юридичних осіб, запити на публічну інформацію, депутатські звернення та запити, листи підприємств, установ та організацій, інші документи вхідної кореспонденції, в межах повноважень, за дорученням начальника Відділу. |
7 | Надає практичну та методичну допомогу відділам Департаменту та іншим структурним підрозділам виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), районним в місті Києві державним адміністраціям, підприємствам, установам та організаціям комунальної власності з питань що належать до компетенції Відділу. |
8 | Відслідковує, аналізує та доводить до відома керівництва Відділу зміни в законодавстві, що стосуються роботи Відділу. |
9 | Виконує інші завдання, що належать до компетенції Відділу, а також інші доручення начальника Відділу та керівництва Департаменту. |
Умови оплати праці
Посадовий оклад 17 783,0 грн. Умови оплати праці визначені ст. 50, 52 Закону України «Про державну службу», п. 12 Прикінцевих положень Закону України «Про державний бюджет України на 2024 рік», постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2023 року № 1409 «Питання оплати праці державних службовців на основі класифікації посад у 2024 році».
Контактна особа, яка надає додаткову інформацію з питань заміщення посади Гаращук Ольга 2026110.
E-mail: [email protected]