У Департаменті комунальної власності м.Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) наявна вакантна посада головного спеціаліста відділу моніторингу та реєстрації речових прав управління моніторингу (на період відпустки для догляду за дитиною до досягненню нею трирічного віку основного працівника).
Основні вимоги до кандидатів на заміщення вакантної посади: наявність вищої освіти не нижче ступеня молодшого бакалавра або бакалавра за напрямом підготовки правознавство, вільне володіння державною мовою, стаж роботи у сфері права не менше трьох років або на посаді державного реєстратора чи на іншій посаді, що передбачає виконання функцій державного реєстратора, не менше одного року.
Основні посадові обов’язки за посадою
- Проводить державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень (крім речових прав та їх обтяжень на земельні ділянки) відповідно до законодавства України.
Здійснює ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно шляхом внесення відповідних даних у встановленому законодавством порядку. - Здійснює реєстрацію безхазяйного нерухомого майна шляхом розгляду заяв про взяття на облік такого майна в установленому законодавством порядку.
- Забезпечує надання інформації про зареєстровані права на нерухоме майно та їх обтяження (крім речових прав та їх обтяжень на земельні ділянки) з Державного реєстру права нерухоме майно у порядку та випадках, встановлених законодавством України.
- Забезпечує формування та ведення реєстраційних справ.
- Забезпечує належне зберігання та використання печатки державного реєстратора прав на нерухоме майно комунальної власності територіальної громади м. Києва, штампів, реєстраційних справ, службової документації.
- 7 Забезпечує дотримання термінів розгляду заяв про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно комунальної власності територіальної громади м. Києва, дотримання правил ведення документообігу у відділі та термінів розгляду, своєчасної підготовки та подання проектів відповідей на інформаційні запити, звернення громадян та інші документи, а також відправку вихідних листів підприємствам, установам, організаціям, громадянам, тощо (нарочні, через систему АСКОД, електронну пошту, Укрпошту тощо).
- Взаємодіє з реєстраторами при прийнятті документів щодо проведення державної реєстрації речових прав на нерухоме майно комунальної власності територіальної громади м. Києва, та з інших питань, що стосуються безпосередньої роботи з державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.
- Здійснює інші повноваження щодо державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень (крім речових прав та їх обтяжень на земельні ділянки), передбачених законом України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» та іншими нормативно-правовими актами.
- Виконує інші завдання, що належать до компетенції відділу, а також інші доручення начальника Відділу та керівництва.
Контактна особа, яка надає додаткову інформацію з питань заміщення посади Гаращук Ольга 2026110. E-mail: [email protected]