У Департаменті комунальної власності м.Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) наявна вакантна посада головного спеціаліста фінансово-аналітичного відділу фінансово-економічного управління (на період відпустки для догляду за дитиною до досягненню нею трирічного віку основного працівника).
Основні посадові обов’язки за посадою:
1 Розглядає та готує пропозиції щодо затвердження річних фінансових планів підпорядкованих Департаменту підприємств територіальної громади міста Києва, та щодо погодження річних фінансових планів підприємств, установ, організацій, об’єднань територіальної громади м. Києва відповідно до вимог порядку, затвердженого виконавчим органом Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації.
Отримує, опрацьовує та узагальнює фінансову звітність підприємств, установ та організацій, що належать до комунальної власності територіальної громади м. Києва, структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), районних в місті Києві державних адміністрацій (у разі наявності на їх балансі необоротних активів, що належать до власності територіальної громади міста Києва) та державних підприємств, віднесених до сфери управління виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
Здійснює узагальнення та аналіз наданих в установленому порядку матеріалів фінансової звітності, готує виконавчому органу Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації) узагальнені матеріали з висновками та рекомендаціями комісій з аналізу фінансово-господарської діяльності підприємств стосовно результатів фінансово-господарської діяльності підприємств у звітному періоді та інформацію про результати розгляду пропозицій та рекомендацій щодо покращення роботи підприємств та/або вжиття заходів організаційного, розпорядчого характеру для розгляду на нарадах та за потреби готує зведену інформацію Київській міській раді.
Надає методичну допомогу підприємствам, установам та організаціям комунальної власності територіальної громади міста Києва, районним в місті Києві державним адміністраціям з питань здійснення бухгалтерського обліку активів територіальної громади м. Києва, а також складання фінансової звітності та здійснення фінансового планування.
2 Здійснює контроль за показниками фінансової звітності щодо збереження комунального майна, економного використання фінансових та матеріальних ресурсів, достовірністю ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності підприємств, організацій, установ, що належать до комунальної власності територіальної громади м. Києва, виконанням річних фінансових планів комунальних підприємств, що підпорядковані Департаменту.
Узагальнює та готує аналітичні матеріали щодо роботи Департаменту в частині виконання річного плану надходжень до бюджету м. Києва коштів: від відчуження майна комунальної власності територіальної громади м. Києва; дивідендів господарських товариств, нарахованих на акції (частки), що перебувають у комунальній власності територіальної громади м. Києва; відрахувань від орендної плати за оренду комунального майна; відрахувань частки прибутку комунальних підприємств до бюджету м. Києва.
Готує до затвердження типову форму розпорядчого документа (наказу, розпорядження) про облікову політику підприємств, установ та організацій, що належать до комунальної власності територіальної громади міста Києва, державних підприємств, що перебувають у сфері управління виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та порядку погодження та внесення змін до нього.
Забезпечує контроль за справлянням надходжень до бюджету міста Києва в частині відрахувань частки прибутку комунальних підприємств.
3 Забезпечує взаємодію та контроль в частині оцінювання результатів фінансово-господарської діяльності комунальних підприємств:
- спільно з працівниками зацікавлених структурних підрозділів Департаменту бере участь у засіданнях комісій з аналізу фінансово-господарської діяльності комунальних підприємств;
- участь у підготовці проектів розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), рішень Київської міської ради, розпоряджень Київського міського голови з питань ефективності роботи підприємств, установ, організацій, що перебувають у комунальній власності територіальної громади міста Києва та державних підприємств, які передані до сфери управління Київської міської державної адміністрації спільно з відповідними структурними підрозділами Київської міської державної адміністрації та підрозділами Департаменту;
- участь у опрацюванні питань створення, реорганізації та ліквідації підприємств, установ, організацій (об’єднань) комунальної власності територіальної громади міста Києва, проєктів їх статутів (положень) та призначення/звільнення їх керівників;
- аналіз ключових показників ефективності діяльності та завдань підприємств, організацій, що належать до комунальної власності територіальної громади міста Києва, які надходять на погодження, або надання зауважень та/або пропозицій до них.
4 Забезпечує роботу в частині формування та виконання заходів Програми соціально-економічного розвитку міста Києва та інших державних та регіональних програм за участю інших відділів Департаменту :
– узагальнює за участю відділів Департаменту матеріалів щодо стану виконання Програми соціально-економічного розвитку міста Києва та інших державних та регіональних програм у межах функцій Департаменту;
– узагальнює пропозицій Департаменту до Програми соціально-економічного розвитку міста Києва та інших державних та регіональних програм за участю інших відділів Департаменту.
5 Забезпечує роботу у сфері управління майном об’єктами комунальної власності територіальної громади міста Києва:
– створення та підтримка в контрольному стані, здійснення формування та ведення електронної бази даних (реєстру) підприємств, установ, організацій комунальної власності територіальної громади міста Києва;
– контроль за здійсненням районними в місті Києві державними адміністраціями роботи з упорядкування обліку юридичних осіб, що за даними ЄДРПОУ належать до сфери управління органів державної влади, які розташовані у місті Києві, здійснення організаційно-інформаційного забезпечення діяльності Міської комісії з питань упорядкування обліку зазначений осіб.
– надання пропозицій, здійснення заходів, що стосуються організації та ведення бухгалтерського обліку, складання фінансової звітності та річних фінансових планів на підприємствах, установах та організаціях, що належать до комунальної власності територіальної громади міста Києва, підготовка проектів нормативно-правових актів з цих питань, організація їх виконання.
6 Забезпечує розгляд:
– інформаційних запитів, звернень громадян та інших документів за дорученням директора або заступників директора Департаменту;
– звернень юридичних та фізичних осіб та готує відповіді та розпорядчі документи.
7 Забезпечує виконання інших доручень директора Департаменту в межах повноважень відділу та фінансово-економічного управління Департаменту.
Обов’язкові вимоги:
⦁ вища освіта не нижче ступеня бакалавра за напрямом підготовки економіка/фінанси, бухгалтерський обік та аудит;
⦁ вільне володіння державною мовою;
Умови оплати праці
Посадовий оклад 17 783,0 грн. Умови оплати праці визначені ст. 50, 52 Закону України «Про державну службу», п. 12 Прикінцевих положень Закону України «Про державний бюджет України на 2024 рік», постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2023 року № 1409 «Питання оплати праці державних службовців на основі класифікації посад у 2024 році».
Контактна особа, яка надає додаткову інформацію з питань заміщення посади Гаращук Ольга 2026110.
E-mail: [email protected]