Департамент
комунальної власності м. Києва
E-mail
property@kyivcity.gov.ua
Розклад
пн-чт 08:00-17:00, пт 08:00-15:45
обідня перерва 12:00-12:45
Адреса
вул. Хрещатик, 10, м. Київ, 01001
Приймальня/факс
+380 (44) 202-61-51
+380 (44) 202-61-55

Стан роботи зі зверненнями громадян

12.02.2021 Керівникові апарату виконавчого
Хе 09/022-45 органу Київської міської ради
(Київської міської державної
адміністрації)
Дмитру ЗАГУМЕННОМУ

 

Інформація
про перевірку організації роботи зі зверненнями громадян, організації та
проведення особистого прийому громадян у Департаменті комунальної
власності м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської
міської державної адміністрації)

 

Відповідно до Указу Президента України від 07.02.2008 Хо 109/2008 «Про першочергові (заходи | щодо 1 забезпечення | реалізації ста | гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» (далі – Указ Президента України від 07.02.2008 ХУ 109/2008), графіка проведення перевірок організації роботи зі зверненнями
громадян у районних в місті Києві державних адміністраціях та структурних підрозділах виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) у 2021 році, затвердженого Київським міським головою Кличком В.В. 30.12.2020 та плану роботи управління з питань звернень громадян апарату виконавчого органу Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації), 03.02.2021 головним спеціалістом відділу аналітичної роботи та контролю управління з питань звернень громадян виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) Сергієнко А.О. здійснено перевірку організації роботи зі зверненнями громадян, організації та проведення особистого прийому і стану виконавської дисципліни з розгляду звернень громадян у Департаменті
комунальної власності виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Департамент).

Перевірку проведено за участю начальника відділу контролю та звернень контрольно-аналітичного управління Департаменту Семиредченко Н.Ю. та головного спеціаліста відділу контролю та звернень контрольно-аналітичного управління Департаменту Горкави О.О.

В основу організації роботи зі зверненнями громадян в Департаменті покладено завдання, визначені Конституцією України, Законом України «Про звернення громадян» (зі змінами, внесеними Законом України від 02.07.2015 Хо 577-МІІ «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян», Указом Президента України від 07.02.2008 М»109/2008, Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого
самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 М» 348 (далі | – Інструкція), та іншими нормативно-правовими | актами, що визначається від дня їх реєстрації у Київській міській державній адміністрації, або від дня надходження, якщо звернення надійшло безпосередньо до Департаменту.

За період з 01.01.2021 по 03.02.2021 звернень від осіб з інвалідністю внаслідок війни, від жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня», Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України до Департаменту не надходило.

Особистий прийом громадян директором Департаменту проводиться згідно зі статтею 22 Закону України «Про звернення громадян» та графіка проведення особистого та виїзного прийому громадян та прямих («гарячих») телефонних ліній, затвердженого наказом директором Департаменту від 30.12.2020 М» 583.

Звернення громадян, що надходять під час особистих прийомів та прямих («гарячих») телефонних ліній директора Департаменту, реєструються у журналі та у системі електронного документообігу АСКОД та опрацьовуються у порядку, передбаченому законодавством про звернення громадян.

Звіти про проведення особистого прийому громадян та прямих («гарячих») телефонних ліній директором Департаменту до управління з питань звернень громадян апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) надаються через систему електронного документообігу АСКОД,

Відповідно до графіка проведення перевірок організації роботи зі зверненнями громадян у відділах Департаменту, затвердженого наказом директора Департаменту від 30.12.2020 Х» 585, перевірка щодо стану роботи зі зверненням громадян запланована на І квартал 2021 року у відділі моніторингу та реєстрації речових прав та у відділі корпоративних прав Департаменту комунальної власності м. Києва.

Відповідно до графіка звітування щодо організації роботи зі зверненнями громадян у відділах Департаменту, затвердженого наказом директора Департаменту від 30.12.2020 М» 586, перше звітування заплановане в І кварталі 2021 року у відділі претензійно-позовної роботи та у відділі використання майна.

Відповідно до графіка надання методичної та практичної допомоги щодо дотримання вимог законодавства при опрацюванні звернень громадян структурними підрозділами Департаменту, затвердженого наказом директора Департаменту від 30.12.2020 Х» 587, на І півріччя 2021 року заплановано проведення методичної наради на тему «Законодавство про звернення громадян».

У Департаменті у доступному для відвідувачів місці розміщено стенд, на якому оприлюднено графік особистого прийому громадян та прямих  («гарячих») телефонних ліній керівництвом Департаменту, витяги із Законів України, Указу Президента України від 07.02.2008 М» 109/2008 відповідно до специфіки роботи Департаменту. На стенді міститься інформація щодо актів
законодавства, якими регламентовано конституційне право громадян на звернення, як того вимагає Методика оцінювання рівня організації роботи зі зверненнями громадян в органах виконавчої влади, затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 24.06.2009 Х» 630.

У Департаменті відпрацьована система контролю за своєчасним і якісним розглядом звернень громадян. Відповідальним працівником щопонеділка готуються письмові нагадування виконавцям щодо наближення строків виконання доручень керівництва. Інформація про стан виконавської дисципліни розглядається на апаратних нарадах у директора Департаменту, які проводяться за необхідністю.

У Департаменті відпрацьовуються заходи на виконання вимог Указу Президента України від 07.02.2008 Ме109/2008. Зокрема, під час перевірки надано наступні документи:

1. Положення про Департамент комунальної власності м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), затверджене розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 07.07.2020 М» 983.

2. Положення про контрольно-аналітичне управління Департаменту комунальної власності м. Києва, затверджене наказом / Департаменту комунальної власності м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 28.04.2016 ХМ» 235 (в редакції наказу Департаменту комунальної власності м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 17.11.2017 М» 446).

3. Положення про відділ контролю та звернень контрольно-аналітичного управління Департаменту комунальної власності м. Києва, затверджене наказом Департаменту комунальної власності м. Кисва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 28.04.2016 Х» 235 (в редакції наказу Департаменту комунальної власності м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від
17.11.2017 М» 446).

4. Наказ про затвердження Порядку організації та проведення особистого прийому громадян у Департаменті комунальної власності м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), затверджений директором Департаменту від 29.12.2018 Х» 536.

5. Наказ про визначення відповідальної особи за організацію роботи зі зверненнями громадян у Департаменті комунальної власності м. Києва, затверджений директором Департаменту від 19.12.2019 М» 537.

6. Посадова інструкція головного спеціаліста відділу контролю та звернень контрольно-аналітичного / управління, затверджена / директором Департаменту від 08.10.2020.

7. План роботи зі зверненнями громадян у Департаменті комунальної власності м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на І квартал 2021 року, затверджений начальником контрольно-аналітичного управління Департаменту комунальної власності м. Києва від 24.12.2020 року.

8. Наказ про затвердження графіка надання методичної допомоги повного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», в якому вказано на посилення вжиття заходів щодо забезпечення реалізації конституційних прав громадян на звернення та особистий прийом, обов’язкове одержання заявником обгрунтованої відповіді, неухильного виконання норм Закону України «Про звернення громадян».

2. Продовжувати щомісячно надавати до управління з питань звернень громадян апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) у системі електронного документообігу АСКОД інформацію про проведення заходів відповідно до Указу Президента України від 07.02.2008 Хе 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення
реалізації та гарантування конституційного права громадян на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», зокрема звіти про проведення особистого, виїзного прийому громадян, прямих («гарячих») телефонних ліній директором Департаменту Гудзем А.А.

Начальник управління з питань звернень громадян Оксана БРИЧКО

Головний спеціаліст відділу аналітичної роботи та контролю
Анастасія СЕРГІЄНКО