Департамент
комунальної власності м. Києва
E-mail
gukv@gukv.gov.ua
Розклад
пн-чт 08:00-17:00, пт 08:00-15:45
обідня перерва 12:00-12:45
Адреса
вул. Хрещатик, 10, м. Київ, 01001
Приймальня/факс
+380 (44) 202-61-51
+380 (44) 202-61-68

Аналітична довідка щодо організації роботи із зверненнями громадян за 2020 рік

Аналітична довідка
щодо організації роботи зі зверненнями громадян
у Департаменті комунальної власності м. Києва
виконавчого органу Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)
за період з 01.01.2020 по 31.12.2020

У Департаменті комунальної власності м.Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Департамент) робота зі зверненнями громадян здійснюється відповідно до вимог статті 40 Конституції України, Закону України “Про звернення
громадян”, Закону України “Про статус народного депутата України”, Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, постанови Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348 “Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації”, розпорядження Київської міської державної адміністрації від 28 жовтня 2013 року № 1930 “Про затвердження змін до
Порядку розгляду звернень громадян у виконавчому органі Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)”, розпорядження Київської міської державної адміністрації від 6 квітня 2016 року № 202 “Про затвердження змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 25 липня 2008 року № 1046 “Про створення постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при виконавчому органі Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)”, рішення Київської міської ради від 9 лютого 2017 року № 817/1821 “Про внесення змін до рішення Київської міської ради від 08.10.2015 № 103/2006 “Про затвердження Положення про порядок подання та розгляду електронних петицій”, щоквартальних планів роботи зі зверненнями громадян.

Протягом 2020 року до Департаменту на розгляд надійшло 153 звернення від громадян, серед яких – 21 колективне звернення, що становить 14 90 від усіх звернень. Загальна кількість громадян, які звернулись за вказаний звітний період становить 834. У порівнянні з аналогічним періодом 2019 року відповідно 2111 звернень, колективних – 53 звернень.

Серед питань, які порушуються у зверненнях, основними є:

– питання оренди та орендної плати – 6190;

– формування комунальної власності територіальної громади м. Києва – 24 б;
– забезпечення законності та правопорядку – 1090;

– приватизація майна – 1290.

Серед звернень громадян особлива увага приділяється вирішенню питань, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, особи, які потерпіли від Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім’ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують захисту та підтримки. Зокрема, розглянуто звернення Дорошко Ольги Євгеніївни ( 04.02.2020 № ОП/Д-1539, 10.02.2020. № ОП/Д-1539/2) – пенсіонерки, Черкас Вадима Вікторовича (21.02.2020 № Ч-
1780/2, 24.02.2020 № Ч-І780/1, 03.03.2020 № 4-1780/4) – багатодітна сім’я, Комової Бели Абрамівни (27.02.2020 № К-3153) – учасника бойових дій, інваліда ВВв, інваліда І групи, Ковальова Вадима Вікторовича (12.03.2020 № К-3796)- ветерана праці, пенсіонера, Здольник Валентини Андріївни (12.03.2020 №ОП/З-40/3) – ветерана праці, інваліда 3 групи та пенсіонерки, Понеділок Івана Степановича (17.09.2020 № П-11470) – пенсіонера, Знаєнко Володимира Тимофійовича (23.10.2020 № 3-13435) – учасника ЧАЕС, інваліда І групи, пенсіонера, Трінус Костянтина Федоровича (02.11.2020 № Т-8246/1) песіонера, Ковтун Світлани Федорівни (03.12.2020 № К-15055) – пенсіонерки. Всі звернення розглянуто відповідно до вимог чинного законодавства та, у межах компетенції, громадянам надано відповідь. В межах компетенції надано необхідну інформацію Печерській районній в місті Києві державній адміністрації щодо звернення Трифонова Юрія Григоровича (07.12.2020 № Т-15145) – інваліда війни, учасника бойових дій.

На виконання доручення Київського міського голови від 02.01.2020 № ОПГ-45 розглянуто звернення Гарус Марини Олександрівни щодо використання нежитлового приміщення на вул. Ревуцького, 31. За результатами проведеної зустрічі у заступника голови Київської міської державної адміністрації Слончака В.В. за участю громадянки Гарус М.О. та першого заступника директора Департаменту, заявниці було надано роз’яснення щодо даного питання. Про результати розгляду звернення заявниці також надано письмову відповідь окремим листом та інформацію Київському міському голові щодо результату розгляду даного питання.

У Департаменті на виконання доручення Київського міського голови від 09.07.2020 № КО-8431 на звернення народного депутата України Ганни Бондар від 03.07.2020 № 0377-07/20 розглянуто колективне звернення від 18.06.2020 № КО – 8431 щодо об’єктів нерухомості на вул. Ярославській, 306, 32, 233. Про результати розгляду порушених у зверненні питань
підготовлено проєкт обгрунтованої відповіді народному депутатові та автору звернення за підписом заступника голови Київської міської державної адміністрації Пантелеєва П.О.

На виконання доручення заступника голови Київські ії державної адміністрації М. Хонди від 21.10.2020 № 3-13246 (015) у Департаменті в межах компетенції розглянуто звернення Завістовського Юрія Робертовича щодо надання приміщення комунальної власності територіальної громади міста Києва для створення творчої майстерні. Про результати розгляду звернення заявнику надано письмову відповідь-роз’яснення окремим листом.

При розгляді зшзвернень з громадян працівниками | Департаменту вживаються відповідні заходи для забезпечення реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення та обов’язкове одержання обгрунтованої відповіді, неухильне виконання норм Закону України “Про звернення громадян”, упорядкування роботи зі зверненнями, зокрема щодо недопущення
надання неоднозначних, необгрунтованих або неповних відповідей за зверненнями громадян, із порушенням строків, встановлених законодавством, безпідставної передачі розгляду звернень іншим органам; запровадження постійного контролю за організацією роботи службових осіб зі зверненнями громадян; забезпечення систематичного проведення перевірки стану організації
роботи зі зверненнями громадян; проведення постійного аналізу та узагальнення питань, що порушуються у зверненнях громадян, особливо повторних, та виявлення причин, що їх породжують.

Створено дієву систему роботи зі зверненнями громадян, яка передбачає їх реєстрацію, облік та розгляд, контроль за дотриманням вимог відповідно до нормативно-правових актів, що регламентують роботу зі зверненнями громадян. Систематично проводяться перевірки організації роботи зі зверненнями громадян в управліннях та відділах відповідно до плану роботи
Департаменту та графіку проведення перевірок роботи зі зверненнями громадян робочою групою. За даний звітний період у Департаменті проведено 8 перевірок роботи зі зверненнями громадян робочою групою та за результатами надано інформацію директору Департаменту, а саме: у відділі формування та розподілу майна (інформація від 07.02.2020 № 04/37/1.6-2), у відділіпретензійно-позовної роботи (інформація від 13.03.2020 № 04/37/1.6-3), у відділі оцінки (інформація від 17.04.2020 № 04/23/1.6-7), у відділі приватизації (інформація від 13.05.2020 № О4/23/1.6-10), у відділі захисту речових прав (інформація від 30.06.2020 № 04/23/1.6-15), у фінансово- аналітичному відді (інформація від 10.08.2020 № 04/23/1.6-18), у відділі моніторингу та реєстрації речових прав (інформація від 28.08.2020 № 04/23/1.6-21), у відділі корпоративних прав (інформація від 23.09.2020 № 04/23/1.6-23), у відділі  використання майна (інформація від 24.12.2020 №062/23/1.6-24). У Департаменті реєстрація звернень громадян, електронних звернень та електронних петицій здійснюється в інформаційно-телекомунікаційній системі «Єдиний інформаційний простір територіальної громади міста Києва” (система електронного документообігу АСКОД).

Згідно з затвердженим директором Департаменту Графіком проведення особистих, виїзних прийомів громадян та прямих телефонних ліній директором, першим заступником та заступниками директора Департаменту комунальної власності м. Києва проводиться щочетверга з 09-00 до 12-30 особистий прийом громадян, щосереди з 15-00 до 18-00 проводиться пряма
( таряча”) телефонна лінія, про що ведеться запис у журналі обліку особистого  прийому громадян з подальшим введенням у персональний комп’ютер по формі відповідно до вимог Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”. Протягом звітного періоду було проведено два особистих прийоми, на прямі (“гарач телефонні лінії громадяни не звертались.

Звіти (про з проведення особистого прийому громадян, прямих “гарячих”) телефонних ліній щомісячно надаються до управління з питань звернень громадян апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Інформація про розгляд звернень громадян розглядається на нарадах у директора Департаменту. За результатами проведених нарад складено протоколи.

У Департаменті відпрацьована дієва система попередніх нагадувань, адресованих начальникам управлінь та відділів, проводиться робота по контролю за своєчасним та якісним розглядом звернень громадян. Щодекадно працівниками відділу з контролю та звернень контрольно-аналітичного управління готуються письмові нагадування виконавцям щодо наближення строків виконання доручень керівництва.

Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 09 червня 2011 року № 589-р, постанови Кабінету Міністрів України від 12 серпня 2009 року №» 898 та з метою ефективного опрацювання звернень киян, які надходять на “гарячу лінію” Державної установи “Урядовий
контактний центр”, Департамент оперативно реагує шодо розгляду та опрацювання таких звернень. Протягом звітного періоду розглянуто та надано відповіді на 51 звернення. Відповіді на дані звернення внесені до програми АКМ СаїСепіег в електронному вигляді та надіслані письмові відповіді громадянам.

Робота Департаменту спрямована на підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян, враховуючи необхідність об’єктивного, всебічного і вчасного розгляду звернень громадян відповідно до вимог чинного законодавства України. У Департаменті систематично проводиться аналіз та узагальнення питань, що порушуються у зверненнях громадян, з метою виявлення причин, що їх породжують, а також проблем, які потребують термінового вирішення. Аналітична інформація та статистичні дані про роботу зі зверненнями громадян щоквартально надаються Київській міській державній адміністрації.

У Департаменті і надалі продовжуватиметься робота по забезпеченню всебічного | розгляду | звернень | громадян, | посиленню | персональної відповідальності посадових осіб Департаменту за вирішення питань, що порушуються у зверненнях громадян, особливо найменш захищених категорій.

 

Начальник відділу контролю та звернень

контрольно-аналітичного
управління сне Наталія СЕМИРЕДЧЕНКО