Офіційний веб-сайт Департаменту
комунальної власності м. Києва
Меню:

Пропозиції та побажання, що до покращення процесу взаємодії департаменту з громадянами.

Ваше ім'я: 
*
Ваша пошта:
*
Ваша пропозиція:
*

 

Аналітична довідка
щодо організації роботи зі зверненнями громадян
у Департаменті комунальної власності м. Києва
виконавчого органу Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)
за 2019 рік

У Департаменті комунальної власності м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Департамент) робота зі зверненнями громадян здійснюється відповідно до вимог статті 40 Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», Закону України «Про статус народного депутата України», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», постанови Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348 «Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації», розпорядження Київської міської державної адміністрації від 28 жовтня 2013 року № 1930 «Про затвердження змін до Порядку розгляду звернень громадян у виконавчому органі Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)», розпорядження Київської міської державної адміністрації від 6 квітня 2016 року № 202 “Про затвердження змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 25 липня 2008 року № 1046 «Про створення постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при виконавчому органі Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)», рішення Київської міської ради від 9 лютого 2017 року № 817/1821 «Про внесення змін до рішення Київської міської ради від 08.10.2015 № 103/2006 «Про затвердження Положення про порядок подання та розгляду електронних петицій», щоквартальних планів роботи зі зверненнями громадян.

За період з 1 січня 2019 по 31 грудня  2019 року до Департаменту на розгляд надійшло 211 звернення від громадян, серед яких – 53 колективних звернень, що становить 25 % від усіх звернень. Загальна кількість громадян, які звернулись за вказаний звітний період становить 9845. У порівнянні з аналогічним періодом 2018 року відповідно 187 звернення, колективних – 30 звернень.

Серед питань, які порушуються у зверненнях, основними є:

  • питання оренди та орендної плати – 35%;
  • формування комунальної власності територіальної громади м. Києва – 17%;
  • приватизація майна – 2%;
  • забезпечення законності та правопорядку – 3%.

Серед звернень громадян особлива увага приділяється вирішенню питань, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, особи, які потерпіли від Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім’ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують захисту та підтримки. Зокрема, розглянуто звернення Лобас Ігора Петровича (18.03.2019 № ОП/Л-4745/1) – пенсіонера, Цалик Г.І (04.04.2019 № Ц-6015) – інваліда 2 групи, Радченка Віктора Васильовича (22.04.2019 № Р-229/7, 17.05.2019 № Р-229/11) – ветерана праці, інваліда 1 групи, інваліда війни, Алєксєєнко Алли Олексіївни (22.04.2019        № 08/ А-1821, 07.05.2019 № А-601/5) – інваліда 2 групи, Філіпчука Степана Павловича (31.05.2019 № Ф-1682/3) – учасника Великої Вітчизняної війни, Черкаса Вадима Вікторовича (04.07.2019 № Ч-1910/12, 23.08.2019 № ОП/Ч-1910/17,  23.08.2019 № ОП/Ч-1910/19, 23.08.2019 № ОП/Ч-1910/16, 05.09.2019 № ОП/Ч-1910/21, 17.10.2019 № ОП/Ч-1910/32) – багатодітна сім’я, пенсіонера, Мокреєва Сергія Валентиновича (06.08.2019 № М-5995/2) – інваліда 1 групи, Соколовського Аркадія Альпіновича (27.11.2019 № ОП/С-15229, 04.12.2019 № С-15229/1, 11.12.2019 № ОП/С-15229/2) – пенсіонера. Всі звернення розглянуто відповідно до вимог чинного законодавства та, у межах компетенції, громадянам надано відповідь. В межах компетенції надано необхідну інформацію Департаменту житлово-комунальної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), як головному виконавцю доручення Київського міського голови щодо звернення Бабур Станіслава Дмитровича (22.05.2019 №Б-7793) – інваліда війни, Департаменту соціальної політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) щодо звернення ветерана праці, інваліда 1 групи Радченка Віктора Васильовича (30.07.2019 № ОП/Р-229/14), Департаменту земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) щодо звернення родички учасника АТО Мостіпан Наталії Вікторівни (07.11.2019 № ОП/М-10277/1), керівнику апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) щодо звернення  учасника АТО Марі Ігора Владиславовича (25.11.2019 № ОП/М-14825).

На виконання доручення першого заступника голови Київської міської державної адміністрації Поворозника М.В. від 19.04.2019 № ОП/С-6871(001-01) у Департаменті опрацьовано звернення Стаднюка Олександра Миколайовича щодо належного контролю за ефективним використанням комунального майна територіальної громади м. Києва з боку виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Департаменту комунальної власності м. Києва та постійної комісії Київської міської ради з питань власності. Сьомого травня 2019 року у Департаменті було проведено особистий прийом зі Стаднюком М.В., на якому надано роз’яснення щодо питань використання нежитлових приміщень комунальної власності територіальної громади м. Києва. За результатами особистого прийому підготовлено доповідну Київському міському голові та відповідь автору звернення.

На виконання доручення керівника апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) Загуменного Д. М. від 16.10.2019 №ОП/Ч-1910/32 у Департаменті розглянуто скаргу Черкасса В.В. щодо  надання інформації стосовно посадових осіб, які дозволили заселитись вісьмом сім’ям тимчасово переселених осіб в нежитлове приміщення за адресою: м. Київ, вул. Каштанова, 6. В межах компетенції було надано інформацію керівнику апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) Загуменному Д. М. (лист від 23.10.2019 № 062/05/12-9146), а також першим заступником директора Департаменту Шмуляром О.В. взято участь 05.11.2019 (вул. Хрещатик, 36, каб. 919) у розгляді звернення гр. Черкасса В.В. заступником керівника апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) Ситніченком Є.В. та представниками інших структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

На виконання доручення заступника голови Київської міської державної адміністрації Слончака В.В. від 03.12.2019 № ОП/КО-14625/1 до доручення Київського міського голови Кличка В.В. від 02.12.2019 № ОП/КО-14625/1 у Департаменті розглянуто звернення Дубровенко Т.М. та інших щодо передачі в орендне користування приміщень Центру соціально-психологічної реабілітації дітей та молоді з функціональними обмеженнями Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації та в частині відповідної компетенції згідно з вимогами чинного законодавства надано вичерпну інформацію Дарницькій районній в місті Києві державній адміністрації як головному виконавцю доручення Київського міського голови.

При розгляді звернень громадян працівниками Департаменту вживаються відповідні заходи для забезпечення реалізації конституційних прав громадян на письмове звернення та обов’язкове одержання обґрунтованої відповіді, неухильне виконання норм Закону України “Про звернення громадян”, упорядкування роботи зі зверненнями, зокрема щодо недопущення надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей за зверненнями громадян, із порушенням строків, встановлених законодавством, безпідставної передачі розгляду звернень іншим органам; запровадження постійного контролю за організацією роботи службових осіб зі зверненнями громадян; забезпечення систематичного проведення перевірки стану організації роботи зі зверненнями громадян; проведення постійного аналізу та узагальнення питань, що порушуються у зверненнях громадян, особливо повторних, та виявлення причин, що їх породжують.

Створено дієву систему роботи зі зверненнями громадян, яка передбачає їх реєстрацію, облік та розгляд, контроль за дотриманням вимог відповідно до нормативно-правових актів, що регламентують роботу зі зверненнями громадян. Систематично проводяться перевірки організації роботи зі зверненнями громадян в управліннях та відділах відповідно до плану роботи Департаменту та графіку проведення перевірок роботи зі зверненнями громадян робочою групою. Протягом 2019 року у Департаменті проведено 9 перевірок роботи зі зверненнями громадян робочою групою та за результатами надано інформацію директору Департаменту, а саме: у відділі приватизації (інформація від 28.02.2019 № 04/37/1.6-2), у відділі корпоративних прав (інформація від 13.03.2019 № 04/37/1.6-4), у фінансово-аналітичному відділі (інформація від 28.03.2019 № 04/37/1.6-5), у відділі формування та розподілу майна (інформація від 18.04.2019 № 04/37/1.6-6), у відділі претензійно-позовної роботи (інформація від 26.06.2019 №04/37/1.6-7), у відділі використання майна (інформація від 26.07.2019 № 04/37/1.6-9), у відділі оцінки (інформація від 26.09.2019 № 04/37/1.6-12), у відділі моніторингу та реєстрації речових прав (інформація від 08.11.2019 № 04/37/1.6-13) та у відділі захисту речових прав (інформація від 02.12.2019 № 04/37/1.6-16).

У Департаменті реєстрація звернень громадян, електронних звернень та електронних петицій здійснюється в інформаційно-телекомунікаційній системі «Єдиний інформаційний простір територіальної громади міста Києва» (система електронного документообігу АСКОД).

Згідно з затвердженим директором Департаменту Графіком проведення особистих, виїзних прийомів громадян та прямих телефонних ліній директором, першим заступником та заступниками директора Департаменту комунальної власності м. Києва проводиться щочетверга з 09-00 до 12-30 особистий прийом громадян, щосереди з 15-00 до 18-00 проводиться пряма («гаряча») телефонна лінія, про що ведеться запис у журналі обліку особистого прийому громадян з подальшим введенням у персональний комп’ютер по формі відповідно до вимог Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування». Протягом звітного періоду було проведено два особистих прийоми,  на прямі («гарячі») телефонні лінії громадяни не звертались.

Звіти про проведення особистого прийому громадян, прямих («гарячих») телефонних ліній щомісячно надаються до управління з питань звернень громадян апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Інформація про розгляд звернень громадян щомісячно розглядається на нарадах у директора Департаменту. За результатами проведених нарад складено протоколи.

У Департаменті відпрацьована дієва система попередніх нагадувань, адресованих начальникам управлінь та відділів, проводиться робота по контролю за своєчасним та якісним розглядом звернень громадян. Щодекадно працівниками відділу контролю та звернень контрольно-аналітичного управління готуються письмові нагадування виконавцям щодо наближення строків виконання доручень керівництва.

Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 09 червня 2011 року № 589-р, постанови Кабінету Міністрів України від 12 серпня 2009 року № 898 та з метою ефективного опрацювання звернень киян, які надходять на «гарячу лінію» Державної установи «Урядовий контактний центр», Департамент оперативно реагує щодо розгляду та опрацювання таких звернень. Відповіді на дані звернення внесені до програми ARM CallCenter в електронному вигляді та надіслані письмові відповіді громадянам.

Робота Департаменту спрямована на підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян, враховуючи необхідність об’єктивного, всебічного і вчасного розгляду звернень громадян відповідно до вимог чинного законодавства України. У Департаменті систематично проводиться аналіз та узагальнення питань, що порушуються у зверненнях громадян, з метою виявлення причин, що їх породжують, а також проблем, які потребують термінового вирішення. Аналітична інформація та статистичні дані про роботу зі зверненнями громадян щоквартально надаються Київській міській державній адміністрації.

У Департаменті і надалі продовжуватиметься робота по забезпеченню всебічного розгляду звернень громадян, посиленню персональної відповідальності посадових осіб Департаменту за вирішення питань, що порушуються у зверненнях громадян, особливо найменш захищених категорій.

Начальник
контрольно-аналітичного
управління

Світлана БАЛА